Ahad, April 05, 2009

Suatu kenangan

Hai skot..mana kalian semua ..aku rindukan persahabatan yang telah lama terputus selama ini.Ingat tak masa dulu,kemana sahaja kita pergi kita semua akan dibawa oleh Jurulatih kita,,,tapi kini kita telah membawa haluan masin-masing,, Kenagan yang pahit dan manis kita bersama dahulu tidak akan kita lupa kan walau dimana jua kita berada...masih ingatkah peristiwa kita direngging oleh Senior kita setriap malam minggu menjelma semasa kita di tahun satu..sampai ada yang kena nuckle hingga terkopek-kopek kulit,,ada yang kena strika panas,ada yang kena PT tengah malam dalam bilik..eee macam -macam lagi ler..tapi kengan itulah yang m,embuatkan kita tersenyum lebar bila kita ingati..banyak yang aku tak boleh lupa kan...skot nak dengar tak citer yang paling kelakar yang tak boleh aku lupa kan ..eee..ingat tak masa kita ada first year dulu..masa tu kita ada adik sayang..yang nak jadikan cerita masa tu..ada la seorang junior kita tu,,aku tak ingat nama nya ler..aku ngan Nasri Adib..536450..naik tingkat tiga..kononnya nak jumpa junior kita ni..masa tu dah jam 2.30 pagi..junior kita masa tu semua dah tido..aku tanya adib ..ko nak pegi kat junior kita ni nak wat pa?Dia kata nak cium.....aku pun apa lagi..aku buat buat ler setuju...masa kat dalam bilik budak tu..aku ngan adip dan Singh ada sekali..Bila dah ada depan Junior kita tu aku pun kata ko cium dulu....Adib kata kat aku..aku cium dulu...aku pun buat--buat ler cium,lepas aku dah cium,aku pun suruh dia cium..Skot nak tau Dia cium betul-betul punya ..lapas tu ,agaknya junior kita tu dah tak tahan dengan kita orang,,,dia pun sergah la aku ,adip ngan singh....apa lagi ..lintang pukang aku lari...eeeeapa la skot kan..ni memang keje giler... Banyak lagi kenagan yang sukar nak aku lupa kan ngan skot-skot kita ni..Aku kena lempang ngan Encik Zarin sebab aku belasah Junior kita dengan Pian..apa lagi kena showprade aku dua minggu nagn pian...Haaa....ingat lagi tak masa skot kita gaduh ngan brader kita sampai kena pisau perut brader kita tu..ACai..mana kau arrr...ok la skot nanti kita sembang lagi..banyak lagi masa untuk kita sembang ..hendak-hendak kalau kita dah jumpa nanti kan...apa pun ko skot jangan lupa call aku nanti..01968434 atau hantar email kat aku agip6434@yahoo.com ok skot sekian untuk kali ini Wassallam.bye-bye..
Posted by Picasa

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama